30 Kasım 2012 Cuma

kişisel bakım-8- avon solitions perfect tone krem

Yeniden merhabalar:)

Avonun bu kremini aldığımdan şu yazıda bahsetmiştim diyerek yorumlamaya başlamak istiyorum izninizle..



Öncelikle biraz yağlı bir yapısı var bu nedenle elinizi bola alıştırmayın azar azar sürün.
Ve tabiki temizlenmiş toniklenmiş cilde uygulayın..
Baştan şunu söyleyim kızarıkları yok edecek diye bir umudunuz olmasın.
Ama renk tonunuzu bir iki tık açıyor.
Ben göz altlarıma da çok çok az sürüyorum.
O bölgede de çok az bir renk açılması farkettim.
Ama çok fazla bi açılma değil.



Henüz kremin 4te biri bitti.
Tamamı bitinceye kadar kullanıma devam edilecek.
Ben esmer bir insan olaraktan, beyaz tenlilerin farkı daha çok farkedeceğini düşünüyorum.
Göz altlarımda küçük yağ bezelerim vardı renk koyuluğundan dolayı farkedilmeyen, onlar görünmeye başladı yani gerçekten renginizi açıyor.
Yağ bezelerim önceden de olan bir problemdi.
Kullandıklarımla alakası yok.
Onlar için vizelerden sonra cildiyeciye gidilecek..


Kremi tavsiye eder miyim? 
Ederim..
Uygun fiyata bulunca kaçırmayın alın derim ihtiyaç dahilindeyse:)
(not:bendeki gece kremi)

Tekrar görüşmek üzere.
Kendinize dikkat edin
sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!