18 Kasım 2012 Pazar

Kişisel bakım-4-Gratis alışverişi -I Love Rock gloss eye pencil

Evet Konya'ya da sonunda gratis geldi.
Tabi bilmeyen kalmadı gratis'leri.
Ben de merakımı gidermek için daldım mağazaya:)
En çok merak ettiğim tabi ki de essence markasıydı.
Saatlerce bakabilirdim reyonlara herhalde.
Ama gözüme I love rock kalemi daha bi dikkat çekici geldi  ve sadece onu alıp çıktım.





36 aylık kullanım süreci var.


Almanya'dan ithal edilmiş.


Yumuşak uçlu ve gayet siyah bir rengi var.
Hatta parlak bir siyah ve çok dikkat çekiyor.




Bu gün evde olduğum bir gün olduğu için kalıcılığını test etmek istedim.
Hemen denedim tabi.
Hem göz altıma hem üstüne denedim.

Yarım saat içinde gözümün altındaki aktı ki bu çok kötü bi durum.
Gözümün üstündeki de üst tarafa bulaştı bi kaç kez düzeltmek zorunda kaldım.

Çok koyu bir şekilde değil de hafif bir şekilde göz üstüne parlaklık versin diye Flormar(yazısı burda) kalemimin üstüne sürmeyi planlıyorum.
Devamlı kullanamam heralde.
Fiyatı
4.50 tl 

(dip not:benim için göz kalemi kişisel bakımdır)

Görüşmek üzere
Sevgiler..

4 yorum:

  1. nefret edıyorum akan bulaşan göz kalemlerınden yaa.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ama christian dior un kalemi süper vazgeçmeyeceğim ondan galiba:) ve Flormar'ımdan:)

      Sil
  2. essencenin asansörlü serisindeki siyah kalemi bunun aksine aşırı kalıcı :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!