26 Kasım 2012 Pazartesi

kişisel bakım-7- Innova Tonic Fresh

Merhabalar:)
Yeni toniğimle karşınızdayım.


Kozmetikçimin ısrarına karşı aldığım bir ürün innova tonic fresh.
İçerisinde alkol var ama benim cildim hassas bir cilt.
Bi sıkıntı olmadı.
Ve alkol kokusu gelmiyor üründen.
 Kokusu rahatsız edici değil ki ben kozmetik kokularından çabuk rahatsız olurum.
Hatta gül suyunu anımsatan bir kokusu var.


Yazılar çok belli değil.
Ürünün bize vaadlerine bakalım.



Normalden yağlıya dönük ciltlere uygun, alkol içeren TONIC FRESH rahatlatıcı ve ferahlatıcı özelliğe sahip olup gözenekleri sıkıştırır,cildin nem seviyesini korur. İçeriğindeki allantoin iritasyonu önler. Hamamelis extract cilde yumuşaklık kazandırır. Cilt temizliğinden sonra sabah ve akşam pamuk ile yüz ve boyuna uygulanır.

-diyor..
Benim cildim karma bir cilt yer yer kuru yer yer yağlı..
Ben nasıl kullanıyorum...


Pamuğuma bi miktar döküyorum. 
Akşam eğer halim yoksa - okuldan geldiğimde genelde çok yorgun oluyorum-
Makyajımı da bu tonicle siliyorum
Ama çok güzel temizliyor cildi.

Gündüz diadermine'nin kremini kullanıyorum _yazısı için tık tık_
Akşam innova tonic ile temizleyip Avon solitions perfect tone kremini sürüyorum.-onun da yazısı yakında gelecek-
Sabah kalkıp tekrar tonicliyorum.
Cildim çok düzeldi.
Siyah noktalarım kendileri cildimi terkeder oldular:)

Fiyat 25 tl piyasaya göre uygun.
Zaten indirimde demişti aldığım satış danışmanı.
200ml bana rahat 3 ay gider.


sevgiler....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!