4 Nisan 2014 Cuma

DIY-KENDİN YAP/ Bahar Yüzükleri

Merhaba!

Geçen hafta yaptığım
 basit ama bir o kadar da gösterişli olan yüzükleri nasıl yaptığımı anlatmak istedim..


Yine bol görsel var.

Resimlerde yapılış aşamalarını tek tek gösterdim.


Yapay kağıt çiçek kullandım.

Kağıt çiçekleri çiçekçilerde, bebek şekeri malzemesi satan yerlerde uygun fiyata bulabilirsiniz.


Bence her biri ayrı şık, ayrı güzel!


Tam baharlıklar!

^-^


Eklem yüzüğümü de ben yaptım.

Tabi üzerindeki kalp polimer kilden.


Eklem için yüzük metalini hala bulamadığımdan tel sararak yaptım o kısmını.



Sarmal olan yüzüğün yapımına başlayacak olursak:

Öncelikle 3 tane çiçek seçtim.

Aynı renk de olabilir.

Ben farklı renkler olsun istedim.



İki tane çiçeğin baş kısımlarını birleştirip saplarını sarmaya başlıyoruz.


Saplarını tamamen birleştiriyoruz.


Birleştirdiğim çiçeklerin alt tarafından diğer çiçeği önceki çiçeklerin saplarına sarıyoruz.


Resimdeki gibi düz bir şekilde olacak.


Yüzüğün alt tarafta kalacak çiçeğini parmağımıza yerleştirip prova ediyoruz.

Diğer çiçekleri parmağımızın üstüne gelecek şekilde sapını parmağımıza sarıyoruz.


Parmağınızın kalınlığına göre, yüzüğü oturtabilirsiniz.




 Kullanacağım günü bekliyorum:)

Olurda bir gün parmağında bu yüzük olan birini görürseniz,

bilin ki ya benim ya da sevdiğim, tanımadığım, yazılarıma saygı duyan okuyucularımdan birisi..

Sağlıcakla kalın..

Görüşmek üzere

^-^

aeo


15 yorum:

  1. Ne kadar hoş olmuşlar. Fotoğraflar içimi açtı. Bayıldım ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım benim:) çok teşekkür ederim. Ben de çok beğendim fotoğrafları. Uzun zamandır diy postu yazmıyordum. Fazla özendim sanırım:)

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar en kısa zamanda bende yapacam cok hoşuma gitti :) fotolarda gayet anlaşılır olmuş cok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim canım. Fotolar anlaşılır ve güzel olsun diye biraz özendim sanırım:))) denediğinde fotoğraf bekliyorum kesinlikle:)

    YanıtlaSil
  4. çok cici olmuş :) güle güle tak...

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin, harikalar, bahar gelmiş güzel parmaklara;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:)) tombik parmaklara dicektin sanırım:D

      Sil
  6. harika ... hemen yapıp takasım geldi :))

    YanıtlaSil
  7. Cok farkli olmuslar fikrini sevdim ben en cok en sondakini sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istersek model sayisini gonlumuzun istedigi sekilde arttirabiliriz:) biraz dusunsek ne modeller cikar ortaya:)

      Sil
  8. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. cok tesekkur ederim cnm benim ;) ♥

    YanıtlaSil
  10. Cok güzel bir fikir, bende cok begendim, süper romantik duruyorlar :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!