16 Kasım 2012 Cuma

kişisel bakım-3- Diadermine Hydratant Matifiant PH7 krem

Tekrardan Merhabaaa:)
Bu aralar çok yoğunum okulda ama yine de postlarımı geciktirmemeye çalışıyorum.
Ama bu önümüzdeki 3 hafta yazılarım biraz gecikecek gibi onun için k bakmayın.
Malum vizeler  :(
Ama fırsat buldukça yazı girmeye çalışacağım.

Gelelim kremimize:
Diadermine'nin bu kremi karma ciltler ve normal ciltler için.


Öncelikle şunu söylemeliyim çok güzel nemlendiriyor.

Hem uygun fiyatlı olsun hem güzel nemlendirsin hem de yağlı his bırakmasın diyorsanız bu kremi tarif ediyorsunuz:)
Sabahları günlük makyajımı yapmadan temiz cildime kullanıyorum.
Hemen emiyor cildim.
-Zaten bu ürünün vaadlerinde de var -

Diğer özelliği
Ürünün üzerinde baz olarak da kullanılabileceği yazıyor.
Dediğim gibi makyajımı yapmadan bi kaç dk önce sürüyorum.



Parlamayı giderir diyor. Doğru T bölgesindeki yağlanma kayboldu.
1 ay boyunca düzenli kullandım ve ilk günden farkettirdi bu özelliğini.


Çevremdeki insanlardan cildin çok güzel iltifatını defalarca  duydum bu bir ay içinde :))


Kalitesi ECARF tarafından onaylanmış.


Bence başarılı ve bereketli bir ürün. 50ml olmasına rağmen bir ayda sadece 3te 1i bitti ve her gün kullandım.
Gece kremi olarak kullandığım kremi de aldığım zaman bu yazımda bahsetmiştim onun için tekrar bir yazı gireceğim.

Son olarak piyasada 10-20 TL arasında bulunabilcek bir ürün.
A101'de 7 TL  :O
İndirimleri kullanmak lazım dii mi ama:))

Tekrar görüşmek üzere:)
sevgiler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!