19 Kasım 2012 Pazartesi

kişisel bakım-5- Garnier ve clean clear tonik

Merhabalar:))
Öncelikle şunu eklemek istiyorum iki hafta sonra vizelerim var ve çok uğraştıran şeyler yayınlayamıyorum.Taslaklarımda beklettiğim yazılarımı sırasıyla yayınlıyorum.
Bu yazımda
Bitirmiş olduğum iki tonikten bahsetmek istedim.
Bir tanesi Garnier vitamin içeren canlandırıcı tonik(cildi arındırır ve yumuşatır)
Detoks etkili üzüm özüne sahip.
Normal ve karma ciltler için.

Makyaj temizlemek için uygun değil.
Yani zaten tonikler o amaçlı değil ama ben eve geç geldiğim için o amaçlı da kullanıyorum:)


Göz yakmayan bir tonik.
Hatta o kadar ki su gibi.
Kokusu yok.
Ama cildi  temizliyor.

Cildinize bakım yaptığını farkediyorsunuz.
Etkisini gördüm.


Bim'de indirimli satılıyor. 7 TL Diğer kozmetikçilerde 13 civarı bence gidin Bim'den alın:)
 Paranız ziyan olmasın:)
Yaklaşık 3 ay gitti.
Tekrar almayı düşünmüştüm.
Ama kozmetikçim cildime uygun farklı bir tonik tavsiye etti.
Onun da yazısı yakında.

Diğer bir tonik, tonikten ziyade temizleyici tarzında.
Üzerinde de yazıyor.

Clean clear'ın toniği, Derinlemesine temizleyici losyon yazıyor.
İkincisi daha uygun bu toniği anlatmaya.
Kullandıktan sonra cildin biraz geriliyor ama güzel temizliyor.
Siyah noktalara için özellikle birebir.


Yoğun bir alkol kokusu var.
Kullandıktan sonra kuruluk oluyor bu nedenle krem kullandım sürdükten sonra.
Hafta da 3 kez kullandım.
1yılı geçmişse almanızın üstünden kullanmayın atın. 
Çünkü zaten yoğun alkollü.
Bekleyince etkisi artıyor.
Dibinde 1 parmak kadar kalmıştı.Denedim yüzümü kızarttı.
Attım bende.

İndirimden 7 Tl ye almıştım genel fiyatı 10-13 arası.

Tekrar görüşmek üzere..
sevgiler...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!