17 Kasım 2012 Cumartesi

Konya Kent Plaza Açılışı:))

Kent Plaza açılışına gitme sebebim Bambi, Gratis ve Watsons mağzaları içindi sadece:))
Halbuki 88 tane mi ne mağza olan bi yer.
Ben AnkaMall e benzettim.
Bu Konya için süper bi yer demek.

Protokoller Vatan Şaşmaz'ın sunmasıyla konuşmalrı yaptılar.
 Bu kısım hep çok sıkıcıdır. Oflaya poflaya bekledik el mahkum.
İçeri izdiham halinde girdik tabi yüzümü kapatıyorum çünkü hissediyorum kameralar var içerde:)))
Zaten bütün iş yeri sahipleri ellerinde son model telefonları çekiyolar da çekiyolar:))

2 saat o mağza senin bu mağza benim dolandık.
Yorumlarımız ise 'oha bu mu indirimli fiyat!!! Yuhhh''
Biliyoruz sınıf öğretmeni adaylarına yakışmayan kelimeler. Ama fiyatlara biraz dokunsalar böyle konuşmazdık:))))

En sonunda ise :((

Arkadaşların ısrarıyla crazy dance denen illete bindim. Bi daha mı? Tövbee!
O nasıl bir korkudur.. O nasıl bir hızdır
Ben ki gondol bile sevmeyen Aslı!
Sen kalk adından bile anlaşılan çılgınlığı yap.
Yok anacığım bana göre değil adrenalin.
Sevmiyorum ben...
Bilmeyenler için bir de netten foto buldum.
Ya orda o kadar gerildim ki çekmek aklıma bile gelmedi.
youtubeda da birçok video var. Merak eden olursa:)

Aşağıdan bana gülen oğlanları da kınıyorum burdan:))
İndiğimde ayaklarım ellerim baya baya zangır zangır diye tabir edilen şekilde titriyordu:)
Şaka maka rüyama bile girdi:)))
Uçuyodum platformdan:)
 Bu olayı bilinçaltımın derinliklerine gömerekten

Watsons ve gratis mağzalarına girdim ilk kez.
Watsons M1 Merkez real de vardı ama orası çok gittiğim bi yer değildi.
Kent Plaza, sağolsun merkezde bi yer oldu.
Gratis'i ve onunla beraber 60 markayı ilk kez Konya'ya getirdiği için de ayrıca teşekkür ederim.

Ufak tefek şeyler aldım tabi.
Hepsi için ayrı yazmayı düşünüyorum.
İşte Kent Plaza..

(resimler alıntıdır)

Tekrar görüşmek üzere...
sevgiler:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!