16 Ekim 2012 Salı

kişisel bakım-1- siyah göz kalemleri

İlk yazımda demiştim ki bu blogda kozmetik de olacak! :)
 Buna dair ilk yazım tabi ki vazgeçilmezimiz siyah göz kalemleri hakkında olmalıydı:))
Kendi deneyimlerimi paylaşmak istedim.
İşte denediğim bir kaç marka ve kalemleri
Öncelikle 1 numaralım hatta favorim:
 FLORMAR CARBON BLACK WATERPROOF

Vazgeçilmezim diyebilirim. Göz üstüne eyeliner gibi kullanıyorum ve yenilemeye gerek kalmadan 24 saat gidiyor Sabah kalktığımda kullanılır halde oluyor:) denediğim kalemlerin arasında göz üstü için en başarılı olan.2.sine başladım bile.her gün kullanmama rağmen 3ay gidiyor. fiyatına göre oldukça başarılı. (genelde 9 tl)

KISS NEW YORK luxury eye liner:
Flormar sorduğum bir kozmetikçi de bulamamam sonucu aldığım bir kalemdi

 .Fiyatına aldanıp daha başarılı bir sonuç beklemiştim. ama beklentimi tam anlamıyla karşılamadı. Beklentin neydi diye bi soru sorulursa tabiki çok koyu siyahhhhh:) ve çabuk bitmemesini isterdim. Çevirmeli bir kalem olduğundan bana 1 ay anca dayandı. bir daha alır mıyım sanmıyorum. fiyatı 20 tl

Ama ben yağlı bir cilde sahibim. her göz kalemi her ciltte aynı kalıcılığı sağlamıyor. kullananlar varsa yorumlarını bekliyorum.

AVON KAJALSTICK black:
Yıllarca kullandığım bir kalem. özellikle lise yıllarında yaklaşık 3 sene boyunca kullandım. uzun süre kullanılabilen bir kalem. 2tl ye almıştım en son şu anda 4 civarı yanılmıyorsam. kalıcılığı düşük seviyede. sürekli yenilemek gerekiyor. Ve ilk sürüldüğü anda gözde yağlı bir tabaka bırakıyor bi kaç saniye bulanık görüyorsun.. Ama fiyatını düşünecek olursak kullanılabilecek bir kalem ki biliyorum birçok kadın kullaıyor bu kalemi.
Benim elimdekinin boyu bu kadar. rahat 6 ay gider. Ama şimdilik kullanmıyorum.

AVON GLIMMERSTICK DIAMONDS: black ice:
Bu da vazgeçilmezlerim arasında. 2sine başladım bile. Göz üstünde kalıcılığı gayet başarılı..eye liner şeklinde sürdüğünüzde abartısız 12 saate kadar gidiyor.
 Simi yapısı vazgeçemediğim bir ayrıntısı.
Fiyatı indirimsiz 17 civarı ama yaklaşık 3 ayda bir indirime giriyor 8, 9 civarına alabilirsiniz.

CHRISTIAN DIOR noir black 090:
Bu da yeni favorim. Biraz sert bir yapısı var. Bu göz altına sürümü kolaylaştırıyor. göz altına sürmek için ideal bir kalem.kalıcılığı 5,6 saat kadar.baz veya pudra ile daha kalıcı hale geliyor


 
 .Fiyatı internet sitelerinde  60 ile 45 arası değişiyor.Ama ben büyük bir indirimle 20 ye sahip olmuştum.


:)sevgiler:)

çekilişime hala katılmadıysanız. Buyrun burdan:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!