15 Aralık 2012 Cumartesi

kişisel bakım-13/ Watsons Beauty Formulas Alın Ve Çene Bantları

Siyah noktalardan herkes gibi ben de şikayetçiyim... 

Yok annem, benim siyah noktam yok diyen varsa buradan sevgiyle selamlıyorum onları:))

Siyah noktalarla birlikte yaşlanmak istemediğimden Watsonsa gittim ve tüm bantları inceledim.

Görevlinin bana göstermediği ve indirimde olduğunu bildiğim Beauty Formulas'ın Alın ve çene için olan bantlarından aldım.


Tam adı (Deep Cleansing Face Pore Strips)

Sadece Watsons için İngiltere'den ithal edilmiş.


İçinde 6 adet bant paketi çıkıyor.



Ve her paketten iki tane bant.



Biri çene biri alın için.



Uygulamanın temizlenmiş cilde yapılması gerektiği yazıyor üzerinde.

Temizlenmiş nemli  cilde bantları yapıştırıyorsunuz.

Yeterince nemli olmazsa cildiniz zaten bant yapışmıyor.

Yapıştırınca 10 - 15 dk bekleyin yazıyor. Ben 20 dk bekledim.

Çenemdeki bant güzel iş çıkardı ama alnımdaki pek temizlik yapamadı. Ama bantı çekince yüzeye yaklaştıklarını gördüm noktalarımın. Ve ben hallettim 5 -6 tanesini.

Ama banta kıyamadım burnumu ıslattım, anlımdan çıkardığımı burnuma yapıştırdım.

Çenemden çıkanı yanağıma yapıştırdım.20 dk bekledim.

Burnumun üstünde çok iyi iş çıkardı...

Yani her bandı iki kez kullandım:)


Bantların temiz yüzeyleri bunlar.diğer tarafını çekmek istemedim.

Ayrıca bantları çıkarınca farkedeceksiniz, cildinizi pürüzsüz hissediyorsunuz.

Fiyatı 7 TL.

Tavsiye eder miyim?

Evet kesinlikle tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!