3 Aralık 2012 Pazartesi

fimo ile kavanoz kapağı süsleme

Merhabaa:)
Dün can sıkıntısından dolayı yapıp bitirdiğim bu kavanozu görün istedim.
Bakalım beğenecek misiniz:)

Verniklenmiş pişmiş hali:


Başlangıçta fotoğraf çekmeyi unuttum k bakmayın.
DaLları yaparken aklıma geldi.


Önce mama kavanozun kapağını kahverengi fimo hamuru ile incecik kapladım.


Sonra tek tek gülleri yaptım .
Ardından onları kapağın üzerine oturttum.
Maviye dönük bir yeşil (mavi ile yeşili karıştırıp yapmıştım) ile incecil dallar yapıp yerleştirdim.
Son olarak da yapraklar yerlerini aldı.


Sonra fırının yolunu tuttu.
180 derecede 11 dakka pişirdim.
Elimi yakmadan aldım :)

Fırından çıkmış hali hemen aşağıda.
Biraz koyulaştı hamur ama daha güzel oldu.


Akşamdan verniği sürdüm yattım.
Sabah kurumuştu vernik ve aşağıdaki fotoğraflar da sabah çekimlerim.



Sevgilerleee:)





1 yorum:

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!