16 Aralık 2012 Pazar

Fimolarımla mutlu pazarlar:)

Herkese mutlu pazarlar:)

Pazartesinin gelmesini hiç istemeyenlerdenim.

Ohhh evde yayılmışsın. Üstünde pijamalar... 

Yatıyorsun, kalkıyorsun. Bi bakmışsın pazartesi.. 

Ve pijamalara elveda:(

Pazar mutluluğumu taçlandıracak bir şeyler yapmak istedim.

Ve bu sevimli çay takımını yaptım.




Tabiki fimodan ve minicikler:)

Tatlısız olmaz dedim. Bi tabak da donut deniyor galiba:) Ondan şeyettim.



2si yüzük olacak. Bardağın biri de kolye olacak inşallah::)

Ve ne zamandır aklımda olan minik akvaryumum. 

Kolye olacak kendileri.


Bana ulaşmak için aslhancosar@gmail.com

Herkesin mutlu ve kocaman bi pazar geçirmesini diliyorum:)

Görüşünceye dek sağlıcakla:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!