20 Aralık 2012 Perşembe

Cüzdan kaplama

Merhaba:)) 

Takınca takıyorum biliyorum ama güzel de oluyor:))



Kaplanacak çok şey var demiştim.

Malum kapladığım kağıdın desenine bayılınca o her yer de olsun istiyor insan:)

Kapladığım eski standart siyah bir cüzdan.



Baş rolde meşhur yapışkanlı kaplama kağıdım:)

Sözü fotoğraflara bırakıyorum:)










Çantama atıp 1 gün boyunca yanımda gezdirdim.

Okulda çantamdan defalarca çıkarıp geri koydum.

Hiçbir soyulma yapmadı. Yapışkanı gayet kuvvetli ama bu kağıdın markasından kaynaklanıyor olabilir.

Bir soyulma yaparsa verniklemeyi planlıyorum.


Süslü cüzdanlara yüksek meblağlar vermeyelim:)Kendimiz yapalım:)

Yeniden görüşünceye dek sağlıcakla:)

Dipnot: 10marifet yarışmasında 27 aralık'a kadar oy verme devam ediyor. BURAYA tıklayarak oy verebilirsiniz Açılan sayfadaki yazının altında facebook beğen butonu var. ona tıkladığınızda oy vermiş oluyorsunuz.
Oy veren oy vermeyen herkese teşekkür ederim:)






6 yorum:

  1. küçücük bır dokunus ne kadar hoş bır fark yaratmıss...adeta ruh gelmıs cuzdana..harıkasınnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) senin kadar olamam:) toplamda 10dakika almıyor. Aslında çoğu şeyi değiştirmek elimizde. Ama uğraşmıyoruz.

      Sil
  2. Mantıklı :) çokta şık durmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu biraz romantik oldu teması ama tek renk yada düz çizgileri olan kağıtlarla daha modern bi görünüm yakalanabilir:) Hem bugün de kullandım yapışkanında hiç bi atma olmadı. Kullanılabilitesi yüksek:) Yapın yaptırın:)

      Sil
  3. çok beğendim. cüzdenı kağıtla kaplamak hiç aklıma gelmezdi.:)

    YanıtlaSil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!