14 Aralık 2012 Cuma

kişisel bakım-12/ Renkli Rimel Kullanımı

Merhabalar herkese...

Golden Rose'un renkli rimeli vardı elimde. Ama uygulamada problem yaşıyordum.

Problem derken; kirpiklerimde yeterince belli olmuyordu.

En son kirpiklerimi pudralayıp uygulamaya başlamıştım.

Rimellerimi kullanırken genellikle siyah eyeliner çekiyordum.

Sebebi buymuş. 

Siyah göz kalemi veya rimelle aynı renk kalem kullandığında rimeli gölgeliyor.Ve geri planda bırakıyor rimeli.

Bendeki rimel Golden Rose'un saks mavisi rengindeki rimeliydi.


Bunu şu yazımda bahsettiğim yeşil ve kahverengi Golden Rose kalemleri kullandım.Ayrıca aynı yazıda yazdığım göz altı kapatıcısını uyguladım.





Ve rimelim önceki uygulamalarıma göre gayet belirgin oldu.

Peki siz 
renkli rimelleriniz daha belirgin olsun diye neler yapıyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!