11 Şubat 2013 Pazartesi

Fimo Kurtçuklarım

Merhaba:)

Yinebir can sıkıntısı eşliğinde yine bir fimo mıncıklaması yapmış bulunmaktayım....

Bazı hamurlarım yarılanmış durumdalar...Ve ben bitmelerinden korkar oldum:(

Yeniden sipariş vermeye üşeniyorum doğrusu....

Gelelim kurtçuklara...

Bu seferki tasarımım kurtçuk küpeler.

Kuurtçuk mu iğyğğğ diyenleri duyuyorum. Yapmayın ama o kadar da iğrenç değiller:)


Aklımda deli sorular vardı.

Bir solucan kaç boğumdur?? tarzında:)

3tür 5tir diye diye bir baktım kafasıyla beraber 6 boğummuş....



Lacivert olan benim kurtçuğum:)

Diğerleri de sizin kulağınızda iğrenç değil tarz duracaklar.


Siyah ve ten rengi var elimde.



Ben de istiyorum diyorsanız iletişime geçin benimle.

aslhancosar@gmail.com

9 yorum:

  1. valla çok şeker olmuşlar:))ellerinize saglık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) insanın yiyesı geliyor:))

      Sil
  2. yoook almıyım bunlar adamı yer yer şaka bi yana ilginç eğlenceli ...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yavru onlar daha:) kemirmeye başlamadılar henüz:)

      Sil
  3. Çok beğendim, kelebek fobim olmasına ve tırtıla benzetmeme rağmen şirinliklerine karşı koymak imkansız :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!