10 Temmuz 2013 Çarşamba

OUUVVV VIPDUKKAN İFLAS MI ETMİŞ!!! O.o

Ne zamandır bakmıyordum siteye.

Bir de ne göreyim siteye ulaşılamıyor.

Hemen facebook sayfasına baktım yok gitmiş.

Başka bi tane 100 kişinin beğendiği bir sayfa vardı.

Ordaki yoruları inceledim. 1 temmuzdan beri sayfadan eser yokmuş.

Son zamanda ürünleri alanlar mağdur.


Haberleri ve yorumları okumanız için bir kaç link vereyim 


Burda firma yetkilisi ile birebir görüşüldüğü ve yetkilinin iflas ettiklerini kabul ettiği yazıyor.

Rekabete daha fazla dayanamadıklarını söylemişler.


Burdaki yazıda ise iade işlemlerini başarılı yapamadıklarından işi batırdıkları söyleniyor.


Burda da olay rekabet yüzünden deniliyor.

Ben birçok alışverişini bu siteden yapmış biri olaraktan;

hiç iade işlemim olmadı.

Hatta en son şu linkteki elbiseyi almıştım.

Hatta en hızlı teslim ettikleri siparişimdi.

Demekki şansım yaver gitmiş.

Üzüldüm açıkcası.

Kar elde ettiklerini pek sanmıyordum.Çünkü fiyatları oldukça düşüktü.

Sanırım ben de işi rekabetten iflasolarak yorumlayacağım.

Mağdur olan kişiler de inşallah bi çözüm bulurlar. Paralarını veye aldıkları ürünü alırlar.

Ama  görünüşe göre birçok dava Vipdukkan' ı bekliyor gibi.

Hayırlısı be Gülüm!


2 yorum:

  1. kar etmedikleri için olabilir mi?
    gerçekten de uygunlardı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet satış fiyatları çok düşüktü. ben de şahsen bu yüzden çok alışveriş yaptım kendilerinden. başka ücretsiz kargo imkanı olan siteler buldum. onları deneyecem artık..

      Sil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!