26 Haziran 2013 Çarşamba

Online alışverişim ve ufak tefek değişimi- VIPDUKKAN

Yaz tatili vesilesiyle blog yazılarımın yeni sezonunu açmış bulunuyorum.

Blog yazmayı bırakmamam gerektiğine dair mailler aldım. Öncelikle teşekkür ederim ilginiz için. 

Kısa süreli bir ara vermeydi bu. 

Her blogun yeni malzemelerle dönmesi için gerekli bir süre bu.

Tatil başladı ve tatil sezonu köy versiyonuyla başladı.

Bu alışverişi de yapalı 1 ay kadar oldu.

Ama kısmet bugüne imiş:)


Zımbalar yoktu aldığımda.

Ama çok klasik bir gömlekti üst kısmı.

İçime sinmeyince sindirtirim.

Soran olacaktır madem sinmedi niye aldın diye: 

Uzun ya da yarım kol elbise bulmak zaten kolay değil.

Hele bir de kapalı olmak zorunda olacağın bir ortamda giyeceksen alacaksın mecbur.



Zımbalar dikilebilen zımbalardan.

Hepsine 1 ya da 2 Tl verdim.



Biraz zaman alıyor elde dikmek ama sonuç iyi.



Bu arada kıyafetimi vipdukkan.com da açılan ''piena'' dükkanından aldım. içinde bileğe kadar uzanan bir astarı var. Ve neon renklerin yeniden  moda olduğu bu sene giyilebilecek ideal kıyafetlerden..


Uzun etek elbiseler tercihimdir.

Giyebileceğin daha fazla ortam var.

Sonuçta Konya biraz da olsa hala kapalı bir şehir. /tarzda/ 



Bu mudur?

Budur!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!