2 Temmuz 2013 Salı

Papatya İle Saç Rengi Açma

Herkese güneş dolu bir merhaba!

Havanın güneşli olmasını fırsat bilenlerdenim galiba.

Papatya ile saç renginizi açmayı hiç denememişseniz eğer, bu havalardan sizde faydalanın.


Annemin yakın zamanda kuruttuğu papatyalar bunlar efeenniiim..

2 avuç kurutulmuş papatyayı 1 litre kaynamış suya attım ve 20 dakika kadar kaynattım.

Birçok site araştırdım 2+2+2 hikayesi var.  Onu uygulamaya tahammül edemedim.
( 2 saat kaynat 2 saat beklet sürünce 2 saat kurut)

Her neyse. 

Kaynayan papatya suyumu soğuması için 20 dakika kadar beklettim. 

İyice demlenmiş oldu.


Süzerek bi yoğurt kovasına aldım.

(Evde bolca var bulamayan için temin edebilirim :p )


Süzülen suyun rengi resimdeki gibi oldu.

Sonracığıma aldım elime havlumu, tarağımı ve bi leğeni...

Çıktım bahçeye...

Hava güneşli tabi...

Yere leğeni koydum..

Saçımın diplerinden ucuna kadar papatya suyuyla yıkadım.

Akan su leğene aktı tabi. Onu tekrardan yoğurt kovasına aldım.

Saçım biraz kurur gibi oldu tekrar yaptım. 

Kurudu.

Tekrar yaptım.

Tarıyorum bi yandan da çabuk kurusun diye.

Gidip anneme soruyorum olmuş mu açılmış mı diye:)


Resimlerde çok belli olmadı. Tekrar tekrar çektim belli olmadı.

Ton olarak 2 ton kadar açılma oldu.

Çok açılma olmasını isteyenler için uygulanacak bir işlem değil.

Onların yapacağı oksijen suyu ve papatya suyu karışımı olabilir...

Normalde saçımda kızıl hint kınası var.

Yaklaşık 3 senedir düzenli olarak kına uyguladım.

Papatya suyunu da hem bakım olsun hem de kına öncesi bir iki ton açılırsa daha iyi girer kına diyerekten yaptım...

Hint kınasıyla ilgili de yazım olacak yakında...

-görüşmek üzere-


8 yorum:

  1. Çay yapardık o papatyalarla ya... :D

    YanıtlaSil
  2. Fotoğrafta çok belli olmuyor canlı daha da açılmıştır eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyu kızıl gölgeler iyice açıldı. Kendi renginde de açılma oldu ama dediğin gibi foto da pek belli değil

      Sil
  3. çok duydum ama denememiştim du bende bi ara denim bakim zaten saç rengim açık kumral belki sarı olur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kumrallarda ve saçı işlem görmemişlerde daha iyi uygulanıyor sonuç alınıyor diye duydum. Ama görmedim henüz:))) uygularsaniz haber edin merakla bekliyor olcam. Güneş altında en az 1saat duruluyor bu arada

      Sil
  4. papatyayı bende lise yıllarında denemiştim ama bana pek etki etmemişti... bence özellikle saç rengi açık olanlara etki ediyor benim saç rengim koyu siyah olduğu için bana faydası olmamıştı... Fotoğraflara göre sana da faydası olmamış gibi ama dediğin gibi belkide resimlerde öyle çıktı.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ton olarak ışıkta farkedilecek şekilde açıldı. resimde belli olmadı.

      Sil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!