9 Mart 2015 Pazartesi

İNDİRİMDEN ALINANLAR-NOTE SMOKEY EYE PENCİL SERİSİ

Merhabalar!

Dışarıda çok güzel bir hava var ve ben evdeyim.

Dışarıda güzel hava varken ben kucağımda sıcak su torbam, elimde bitki çayım, bilgisayar başındayım.

Mevsim geçişlerini sevmiyor bünyem sanırım.

O da bana bayılıyordu sanki di mi?

^-^


8 Mart kadınlar günümüz kutlu olsun.

Özel günleri pek önemsemem aslında.

Zira tek bir günde havada asılı kalmamalı hayat.

Ansızın gelen bir çiçek, ''Kadınlar günün kutlu olsun şekerim sana çiçek aldım.''dan daha değerli olmalı.

''Bana hiç çiçek almıyor ayol.Kaç sevgililer günü geldi geçti, bizim adam bir dal çiçek almadı.' ' 

Hanımlar, bu günlerde çiçekçiler zam yapıyor. Bırakın almasın, bütçe sarsılmasın.  Sizin gözünüzün içine bakıp gülümseyebiliyorsa, çiçek sizin yüreğinizde açmıştır zaten.

Hastalık çeneme vurdu. Affola.


Özel günleri indirim için seviyorum.

Bir de köşe başlarında durup ücretsiz çiçek dağıtan firmalar için.

^-^

Resimlerdeki çiçekler beleş değil tabi.

Evimizin sakinlerinden kum çiçeği. Maşallah deyin çünkü zor açtı biraz. 

^-^

Eveeet note kozmetiğin bu kalemlerinden 04 copper rengini daha önce bir indiriminden 15 tl ye almıştım.

Gözümde kim görse soruyordu rengini, markasını.

Ya da sürdüğüm gün hep göz kalemime iltifat aldım. 


Diğer iki rengi, green 03 ve black 01.

Kalıcılıkları tek kelime ile harika. 15-20 saniyede sabitleniyor ve dağıtmak imkansızlaşıyor.

Hata yaptıysanız acele etmeniz gerek düzeltmek için.

Sürümü yumuşacık. Gözünüz kapalı sürseniz, kalemi sürdüğünüzü farketmezsiniz.




Note kozmetiğin 1. yıllarına özel yaptıkları ve kadınlar gününe denk gelen 1 alana 1 bedava kampanyasından ise, 01 ve 03 renklerini toplamda 20 tl ye  Konya Elif Parfümeri'den aldım.

Black ve green rengi, bir de mağazada denediğim mavi renk tamamen mat.

Copper rengi ise kahve ve mürdüm arası içerisinde pembe ışıltılar barındıran bir renk.



Copperla zaten aşk yaşıyoruz.

Ama tek olumsuz olarak değerlendirebileceğim yanı çok yumuşak olduğundan kalemin ucu açılırken güçlük çekiliyor.

Copper da bu sorun çok yok ama black ve green renginde bunu yaşadım.

Her gün kullanmaya kıyamam.

 Çabuk biter yoksa.

^-^

Aman kendinize dikkat edin.

Sağlık dolu bir hafta geçirmeniz dileğimle.

^-^

aeo




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!