15 Eylül 2012 Cumartesi

PEPEE''NİN HER ŞEYİ ATMA KULLAN DEMESİ ÜZERİNE:))

Bu sene hayat şartlarından dolayı bol bol Pepee izlemek zorunda kaldım:) Pepee'nin ( HER ŞEYİ ATMAAA KULLAN HER ŞEYİİ ATMAA KULLANN) demesi üzerine bunu denemek istedim:) Tabi Pepee tuvalet kağıdından kukla memo'yu yaparken ben bunu elbette yapamazdım yapmazdım hatta:) evet malzememiz tuvalet kağıdı kartonu ve biraz da üzerini kaplamak için cilt veya rengarenk küçük poşetler. ben poşet tercih ettim. ve son olarak yapıştırıcı.




öncelikle kenarlarını şekildeki gibi ay şeklinde kıvırıyoruz. tekrar geri açarak defter ciltler gibi kartonun çevresini sarıp 1er santim içerde kalacak şekilde kaplıyoruz.  poşeti kartona yapıştırıyoruz.



ve işte bu kadar...
süslemesi size kalmış:))
tuvalet kağıdı kartonunun hediye paketine dönüşümü...
Gün olur o bile lazım olur:))
Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. bende farklı şeyler tasarlamıştım fakat bu hiç aklıma gelmedi, çok iyi bir fikir olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aceleye geldiği için pek içime sinmemişti. ama yorumun mutlu etti beni:))) çok teşekkür ederimm:))

      Sil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!