11 Şubat 2015 Çarşamba

UYGUN FİYATLI MAKYAJ FIRÇALARI

Merhabalar!

Bu yazımda büyük markalara alternatif olacak bir markadan bahsetmek istiyorum.

Biliyorum ki birçoğunuz yurt dışı sitelerinden ucuz ucuz alışveriş yapmak isteyip, son anda vazgeçiyorsunuz.

Türkiye'de de ucuz makyaj fırçası bulmak mümkün aslında.

İlk seçeneğimiz sulu boya fırçaları.
( Bunu başka bir yazımda anlatırım.)

Ben ikinci seçenekten bahsedeceğim bu yazıda.

Tarko firmasının Türkiye'ye getirdiği Lionesse, Artnet gibi markalardan;
Lionesse serisinden pudra fırçalarını anlatacağım.

Her yerde bulunmuyor ama bazı kozmetik marketlerde bulmak mümkün.

Konya'da Elif parfümeri de var.



Benim elime iki tane lionesse fırça bir tane de artnetin karıştırma fırçası geçti.

Bunlardan ilki yukarıdaki pudra-allık fırçası.

Ucu biraz yuvarlak,bombeli şekilde.


Kılları ise yumuşacık.


Boyutları kullanım için gayet ideal.


Bu da eğik ağızlı olan pudra-allık fırçası.


Aynı yorumları bu fırça için de yapmam mümkün.

Yumuşaklığı ikisinin de aynı.

Fiyat ortalaması yaklaşık 10 lira.

Konya'daysanız Elif parfümeriden bulabilirsiniz.

Uğramışken diğer fırçalara da bakın derim.

Özellikle Artnetin karıştırma fırçalarına bakın.



Bu yorumlar kesinlikle kişisel fikrim.

Hediye diye olumlu yorum yapıyor değilim.

Elif parfümeriye #asliveselmakeuparty sponsorlarımız arasında olduğu için teşekkür ederim.

Ayrıca bu fırçaları onlar sayesinde deneme imkanı buldum.

Görüşmek üzere

^-^

aeo




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!