27 Haziran 2014 Cuma

Watsons Alışverişi ''Haziran''

Merhabalar !!1

Sonunda kavuştum buralara çok şükür!

Ben bloga yazmadığımda arayanlar soranlar mail atanlar  hepinizi öpüyorum;)

Burda yokken instagramda hep vardım. 

Bu arada beni İNSTAGRAMda TAKİP etmek için hemen aşağıdaki linkten bana ulaşabilirsiniz.


Ki şöyle bir şey var mobilden nete girip instagramda oldukça aktiftim buralarda yokken.

Lafı eveleyip gevelemeden Watsons alışverişimle başlamak istiyorum.

Öncelikle baştan söyleyeyim hepsi ihtiyaçtı.

^-^

Watsonsa gitmeden katoloğa bakmıştım. Almak istediklerimin telefondan fotosunu çektim ki tek tek yazmak zorunda kalmadım bu sayede.



 Bu alışverişte benim bebeğim diyeceğim en hesaplıya gelen ürün pure beauty silky touch güneş kremi oldu. 

30 tl üzeri alışverişe 30 lira yerine 15 liraya düşüyordu.

Watsons  #sumakeupevent Ankara blogger etkinliğinde hediye vermişti. 

Yedeklemiş oldum.

Yazısı gelecek.


Pastel ikili farlar 7,5 tl ye düşüyordu.

Pigmentasyonundan korkarak aldım ama beni yanılttı.

Çok tozutmuyor ve renkler süper.

Baharlık renkleri de vardı. Bence haziran ayı bitmeden gidin bakı derim.


Neutrogena sivilce jelinden kaç tane bitirdik ablamla sayısını unuttum.

İndirimi bekleyemedim. Çünkü yaz boyu Konya merkeze uğrama olasılığım çok düşük.

12,5 tl ye almıştım sanırım. Normal fiyatı 14-16 arası.

Yazısını yazabilirim.

Her vaadi gerçek değil bence. Ama kullanılır.


Rimmel london Apocalips rujlarından nude tonlarında almak istiyordum.

Gönül isterdi ki indirimle alayım.

Amma ve lakin başka fırsatım yoktu.

15 tl ye kıyaraktan aldım.

Hakediyor mu?

Ediyor.

Ama indirimde almak daha güzel tabisi.

Bu arada 20 tl üzeri watsons kard ile alışverişlere alışveriş torbası veriliyormuş.

Ben kartsız yaptım.Hala bulup da alamadım çünkü.

Hep kalmamış oluyor.

200 tane geliyormuş her seferinde.

Ve çabucak bitiyormuş.

Her neyse. Ben watsons kart ile alışveriş kısmını okumamışım. Ve yüzsüzlük yapıp istedim.

Beyfendi de aaaa unutuyoruz hep biz bunu vermeyi dedi.

Sonra verdi.

Eve gelince farkettim katalogdaki watsons kart ile ibaresini.

Helal edin lütfen:)

herkesçikleri öpüyorum

^-^

aeo

2 yorum:

  1. güle güle kullan kuzu sana email atıcam bi kontrol eder misin hesabını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebeğim teşekkürler. açık mailim şimdilik yok birşey. aslhancosar@gmail.com

      Sil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!