30 Haziran 2014 Pazartesi

İnstagramdan Kozmetik Alışverişi

Merhabalar!

Ne yazık ki nstagramdaki her alışveriş sayfası güvenilir değil.

Ya da orjinal ürün satmıyor.

Genelde tanınan ya da güvendiğiniz kişilerden alışveriş yapmaya dikkat edin.

Ben Ludoshemakeup tan aldım bunları.


Öncelikle herkesin merak ettiği, Türkiye'ye sadece sayılı çeşidinin geldiği baby lipslerin, Türkiye'de olmayan üç rengini aldım.

Tanesi 4 tl idi


dr. recque serisinden 40 numara (pink me up) ve 55 numara (coral crave) yı bir de yine Türkiye'ye ne yazıkki getirilmeyen 20 numara (grape vine) yı aldım.


Ufak bir sır vereyim.

Grape vine 'a aşık olmuş olabilirim.

^-^



Evetttt.

Türkiye'ye geldi gelmesine de.

Gratislerde comfort zone bulabilene aşk olsun.

Yok yav. Geldiği gibi bitiyormuş.

Ben de 20 liraya görünce daha fazla beklemeyip aldım.

Bu paletle ilgili çok güzel planlarım var.



Bilmeyen varsa real techniques sponge artık kozmela da satılmaya başlandı. 

Sanırım 25 liraya satılıyor.

Ben 20 liraya aldım.

Özellikle ecotools la karşılaştırmak istiyorum.



P2 markası sadece almanya'da drougstore benzeri bir mağzada satılan bir marka.

Yani Türkiye'ye gelmesi hayal gibi.

Benim aldığım P2 secret gloss lipstick no:030 .



Yabancı bloglardan okuduğum kadarıyla gayet kalıcı bir rujmuş.

İlk izlenimim yumuşak bir bitişinin ve hafif bir renginin olduğu yönünde.

Bunu da 15 tl ye aldım.

Toplamda tabiki bir indirim oldu.

O da bana kalsın.

^-^

Görüşmek üzere..

Sağlıcakla 

^-^

aeo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!