31 Ekim 2012 Çarşamba

ve işteee kazanaannnnnnnn:))

herkese yeniden merhaba:)
bir bayram dönüşü ve herkesin benden beklediği çekilişin sonucunun ne olduğu:))
uykumla mücadele ederek 30 ekim saat 23.00 da kapattım çekilişi ve hemen ardından listemi hazırlamaya koyuldum...
hak geçmesin diye uğraştım ama elimden anca bu kadarı geldi.
blogumu takibe almayıp yorum bırakanları saymadım bile..
1,2 ve 3 hak kazananlar oldu bunları farklı renklerle tekrar tekrar yazdım..
çekimler için özür dilerim biliyorum çoook kötü hatta rezil durumdalar.. ama yetişşin diye gece 12yi geçmiş bi şekilde anca böyle oldu:( resimler altta

ve işteeee 
sonuç...

kazanan sevgili'' arwen '' :)






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!