19 Eylül 2012 Çarşamba

kendi örgü bilekliğimizi kendimiz yapıyoruz

Artık penyelerden şerit halinde kesilmiş 3 renk kumaşı saç örgüsü şeklinde örüyoruz.
Örgünün ucundan bileğimizin çevresinden 1buçuk santim kısa olan 2 eşit parça kesiyoruz. 
İki parçayı birbirine dikerek birleştiriyoruz.


Görünecek kısmına boncuklarımızı ve metal aparatlarımızı dikiyoruz.
Kısa uçlarına metal birleştirme aparatlarını dikiyoruz.


Ve sonuç


Diğer bir örgü bileklikte ise lif ipi ve bol miktarda boncuk kullandım.
Açık yeşil koyu yeşil ve mor renk iplerle ördüm ve güzel bir uyum yakalandığını düşünüyorum




Ve işte böyle


Tekrar görüşmek dileğimle :)
sevgiler...

4 yorum:

  1. Çooooook güzel olmuş ! Güpgüzel günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için:) daha güzelleri sizin olsun:)

    YanıtlaSil
  3. cokkk guzel olmuşşş elınıze saglık....

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkürler tekrar;) beğenmenize gerçekten sevindim;)

    YanıtlaSil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!