1 Eylül 2013 Pazar

Vaseline'den Gelen Hediye ve Nice Yıllara AsliEviEvi !

Kocaman 1 yaşında bir merhaba yolluyorum hepinize!!!

Evet benimle kocaman 1 yılı tamamlamış bulunuyorsunuz.

^-^

Nice yıllara diyelim mi !

Olur, diyelim!

^-^



Bu arada geçen hafta Vaseline hediyemi yollamış.



Bu cicileri Vaseline uygulamasından hüpletmiş bulunuyorum.


İki koca kutu krem

(kalp kalp kalp<3 )


 ^-^
dipnot:

Nolur şansım dönmüş olsun artık :/

Saç tebeşiri çıkmamasına hala çok üzgünüm:/

Halbuki tüm kampanyalara da katılmıştım:/

Neyse artıkın...

Teşekkürler Vaseline !

Bu benim blogumun 1. yıl hediyesi olmuş olsun !

İlan ettim ve oldu ^-^

Görüşünceye dek esen kalın

^-^

aeo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!