5 Ağustos 2013 Pazartesi

Iğdır Alışverişi #LEKE Kombin #5

Merhaba sevgili alışverişçiler!

Biliyorum çoğunuz Gratis ve Watsons'ı yağmalıyorsunuz:)

Evet Watsons ve Gratis'te indirim varken ben bayram için bizimkilerin yanına geldiğim için  faydalanamıyorum ne yazık ki :/

Geçen haftadan fotolarını hazırladığım, Iğdır'dayken aldığım neon tsort:


Üstünde Küçük metal yapışmalı zımbaları ve kilim desenini andıran desenleri var.

Arkası ve kolları beyaz örgü.

Yarasa kol modunda dökümlü bir tsort.



Almak isteyenler bir koşu gidip şehirlerindeki Leke mağazalarına baksınlar.

^-^

#neon tsort : Iğdır LEKE - 30 TL -

1 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    317. takipçiniz benim.
    Bana da gelirseniz sevinirim :)
    İyi Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!