24 Şubat 2013 Pazar

Blog Satışı

Merhabalar 

Bir blog satışı yapayım dedim..

Elimdeki fimoları uygun fiyata elden çıkarıyorum.

Elimde biriksinler istemiyorum.

Hamburger sallanan küpeler 
10 TL ( 2çift var)


Baykuşlu bileklik 10 TL


Çiçekli broş 9 TL


Güllü kolye 12 TL


Kuşlu küpe (siyah mavi pembe)
4TL

SATILDI

PEMBE DURUYOR


Baykuşlu broş 10 TL


Kalp Demeti broş 10 TL


Baykuş Kolye ucu 5 TL


Ağaç sonbahar kolye 12 TL


Çilek yüzük(kırmızı, pembe)
tanesi
4TL

SATILDI


Kuş yuvası yüzükler
tanesi
10 TL



Gül yüzük 5 TL


Fast food menü yüzük

10 TL

SATILDI



Fincan ve donot tabak yüzük
tanesi 7,5 TL


Şimdilik bu kadar

 60 TL üzeri alımlarda kargo benden olacak...

İlgilenen olursa lütfen bana ulaşın, yorum da bırakabilirsiniz..

 aslhancosar@gmail.com






8 yorum:

  1. hepsıı bırbırınden guzel seyler..inşallahh hayırlı satıslar olsun canımmm

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım bende geldim ;) destek olursan sevinirim. http://tarzgiyim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım:) bilgisayardan girince bakacağım canım:)

      Sil
  3. Merhabalar:)
    Bloğunuzu yeni keşfettim...Her eve lazım,gerekli bir blog...Takipdeyim Sevgiler....:):):)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim bi süredir ilgilenemedim ama ins devam edeceğim:-)

    YanıtlaSil
  5. ne cici küpeler onlar öylee :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar. Takibe yeni başladım. Çok güzel şeyler yapıyorsun. Tebrik ederim. :)
    sosyalterzi.com'a da destek verirsen çok sevinirim.
    Facebook sayfam da var. facebook.com/sosyalterzi

    YanıtlaSil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!