13 Temmuz 2015 Pazartesi

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey

Merhabalar!

Bu tagle bloga küçük bir ceee ee yapmak istedim.

Beni bu tage etiketleyen sevgili Ebru ( www.ebrushk.com  )'ya çok teşekkür ederim.

Hayatımdaki büyük adımlarımdan dolayı bloga pek zaman ayıramaz oldum.

Hayatımı düzene soktuğum an tekrar sahalara dönmeyi planlıyorum.



Sevgili Ebru'nun bana sorduğu sorulara geçecek olursak:

1.En sevmediğin özelliğin?

Eveeet... Sinirlendiğimde gözlerim doluyor ve ağlıyorum. Özellikle birileriyle tartışırken bu durumu yaşamak çok sinir bozucu. Karşımdaki üzüldüğümü sanarak zevk alma acizliğinde bulunabiliyor bazen. Ama elimde değil ne yazıkki. Keşke aşabilsem bu durumu.


2.Takıntıların var mı? Varsa neler?

Odanın kapısı açıkken eğer bi de tek başımaysam uyuyamam. O kapı kapanacak. Bi kaç kez başkasıyla aynı odayı paylaşırken uyumak zorunda kaldım açıkken. Çok zordu benim için.
Kendi evim haricinde başka evde kalıyosam tek kulağımı kapatarak uyurum. Neden demeyin:) Bilmiyorum. :))


3.Yaptığın en çılgınca şey?

Hahahah. Bu soruyu eğer benim blogger olduğumu çevremdekiler bilmese yanıtlardım. Kendi ipimi kendi elimle çekemem:))


4.Sürekli anlatamadığın, ama hep anlatmak istediğin başarıların var mı?

Hobim benim başlı başına bir başarım. Polimer killerle uğraşmaya herhangi bir eğitim almadan ve henüz yaygınlaşmadan başlamıştım.  Tüm kazanımlarımı kendi deneyimlerimle edinmiş olmam büyük bir başarı bana göre.


5.Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı?

Ayna karşısında mezdeke:)) kimseye söylemeyin ama.


6.Bugün gelse dünyayı yakıp onunla kaçarım dediğin bir ünlü var mı?

Bu soruya da bir kahkaha atmak istiyorum. Hahahhaha :DDD
sessiz kalma hakkımı kullanıyorum.


7.Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şey var mı?

Aslında öyle şeylere inanmam. Ama kendimi özel hissettiren hediyeleri üzerimde taşımayı severim. Sevdiklerimden bir parça yanımdaymış gibi oluyor böylece.


8.Hayalindeki meslek ve nedeni?

Moda tasarımcısı olmak benim çocuklum hayalimdi. Küçücükken bile tasarım defterlerim oldu ve bir süre sonra çizdiklerim gerçekten moda oldu. Harcanıyorum uleyn buralarda:))

9.Evde tek başına kaldığında yaptığın ve kimseye söylemediğin şey nedir?

youtubedan karaoke  parçaları açıp detone ola ola şarkıları söylemek:))

10.En sevdiğin film /ler ne?

50 ilk öpücük' te adamın kızın kalbini tekrar tekrar kazanmaya çalışması beni çok etkilemişti.

11. Kendine ne sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu?

Soru: Ne zaman uyuyacaksın Aslı?!
cevap: Hemen şimdi. :))


Sorular bu kadar.

Lütfen yazınızın başında benim blogumun linkini vermeyi unutmayın!

Ben de aynı soruları linkini verdiğim arkadaşlarıma soruyorum.






Öperim! 

Sağlıcakla!

^-^

aeo







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!