9 Ağustos 2016 Salı

Yamuna Clothes Korse Deneyimim

Merhaba!

İki aydır deneyimlediğim ve yoğunluğumdan  dolayı yazısını bir türlü paylaşamadığım 

Yamuna clothes korse hakkındaki düşüncelerimi sonunda paylaşıyorum.



Öncelikle şunu söyleyeyim araştırarak almadım ben.

Bir blogger arkadaşta görerek aniden karar verdim.

(Adını hatırlayınca yazıma eklerim)

O dönem şiddetli bel ağrıları çekiyordum.

Ağır kaldırdığımda hemen tutulan bir yapım var.

Ve yaklaşan bir düğünüm vardı.

Blogger arkadaşın incelmesini görerek karar verdim ve sipariş ettim.

Ben havale ile aldım.

Öyle daha uyguna geliyor.

İlk ölçülerim bel 74 göbek 85 ti.

S beden korsem bi kaç gün içinde elimde oldu.

İlk takmaya çalıştığımda eyvah dedim ben buna sığamayacağım. Çok dar geldi gözüme.

Ikına sıkıla zorla sığdım içine.

Korseyi giydiğimde normal ölçülerimle 2 santim fark oldu.

Günlük 6 saat giyilmesi yeterli oluyormuş.

Ben ilk gün 2 saat taktım.

Sonraki gün  sabah 8den akşam 5e kadar taktım.

3. gün ise artık sabah 8den akşam 10'a kadar dayanabilecek haldeydim.

İlk gün rahatsız oldum taktığımda.

Ama okuduğum yorumlarda alışılacağı yazıyordu.

Öyle de oldu.

Dayanılmayacak gibi bir hissi hiç bir zaman olmadı.

Şimdi taktığımda ise sadece dar esnek bir kıyafet giymiş hissi oluyor.

İlk haftamı tamamladığımda 2. seviyeye geçtim.

İkinci hafta sonunda ise 3. seviyeye yani en dar halinde kullanmaya başladım.

İki ay boyunca düzenli şekilde aksatmadan her gün taktım.

İki hafta kadar hiç kullanmadım.

Korseyi taktığım süreçte tamamen biten bel ağrılarım korseyi çıkardığım süreçte hiç olmadı.

Özellikle ağır bir iş yapacağımda belime destek olsun diye kullanmaya dikkat ediyorum.

Şu anki ölçülerim bel: 67 göbek çevresi:77


Bence sonuç harika.

Bel oyuntusu oluştu, bel ağrıları azaldı hatta bitti, simitler ve göbek bayaaaa bi azaldı.

Çevremdekiler için 3. korsemizi sipariş ettik bile.

Konuyla ilgili ayrıca merak ettikleriniz varsa yorum bırakabilirsiniz.

Mail atabilirsiniz.

Veya instagramdan takip ederek dm aracılığıyla sorularınızı iletebilirsiniz.

Dip not: diyet ve spor yapmadım.

Bundan sonraki yazı mutfak yenilemeyle ilgili olacak.

Takipte kalın..


^-^

aeo



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!