27 Aralık 2014 Cumartesi

HİNT KINASI MI? BOYA MI? (bölüm 2)

Merhabalar!

İnternet yoksunuyum malesef. 

Bu nedenle yazılarımı ayda yılda birer ikişer girebiliyorum.

Bu süreçte bloğumun görüntülenme oranları hiçççç düşmemiş. 

Hepinize çok teşekkür ederim.

Bu bana güç veriyor, çalışmak için hırs oluşturuyor.

Bu arada;

Yazımın birinci bölümüne buraya tıklayarak ulaşabirsiniz.

Hikayeyi anlatmaya devam ediyorum o zaman.

Kuaförüme gittim.

Büyük bir endişe ile koltuğa oturdum. Saç rengim organik bir madde ile açılmaya başlandı.

Saçımda hem kına olup hem de papatya suyu uyguladığım için ton farklılıkları oluşmuştu.Bu nedenle kuaförümü biraz uğraştırdım. Renk açıcıyla  birlikte farklı tonlar oluştu. İkinci kat renk açımını fırçayla parça parça uygulayarak gerçekleştirdik.


saçımın iki kez açılmış hali

İlk düşüncem '' Aman Allah'ım'' dedim ''bu kadınlar açıcının kokusuna ve acısına nasıl dayanıyorlarrrrr ühüüüüü:(  '' idi.

Berbat kokuları var açıcıların.

Ama ben ilk kez açıcıyla tanıştığım için bunu daha fazla hissetmişim.

İki kat açıcıdan sonra iki kat da boya yapıldı.

Aaaa ne kadar çok işlem görmüş saçınız diyebilirsiniz.


saçımın boya sonrası rengi

Bu işlemler yapılırken ısı bakımı argan yağı bakımı gibi çeşitli bakımlar yapıldı saçıma ve işlemler tamamlandığında inanır mısınız yeni boyanmış saç sertliği yoktu.

Boya işlemleri tamamlandıktan sonra kuaförümden edindiğim ve başka arkadaşlarımda da gördüğüm imaj 'ın argan yağını da kullanmaya başladım.

Bu yağı her saç yıkamasından sonra düzenli kullandım.

Saçım boyandıktan sonra nasıl bu kadar yumuşak olduğunu soran çok kişi oldu.

Sonuç olarak kınadan boyaya dönüş olabiliyor. Kınanın rengi ve yaktığınız süreç önemli.
Anladığım kadarıyla siyah kınayı akıtmak çok zormuş, hatta bazen mümkün olmuyormuş.

 Aslında en önemlisi kuaförü doğru seçmek.

Araştırmak lazım yoksa saçınız yanabilir.

Ben başarılı bir işlemden çıktım çok şükür.

Görüşünceye dek!

^-^

aeo













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!