19 Şubat 2014 Çarşamba

Konya'da Bloggerlar Buluştu!

Merhaba!

Yazı biraz gecikti ama  artık affınıza sığınıyorum ;)

Şubat tatili sırasında (değinmeden edemeyeceğim İnstagram sağolsun ) Konya'daki blogger arkadaşlardan bazılarıyla tanıştım.

O kadar cana yakın iyi insanlar ki Allah bu günümüzü aratmasın.

Normal alemden daha çok dost var sanal alemde bunu gördüm sanırım.

Ayrıca sanal alemden insanlarla mı tanışılırmış diyenlere de belirtmek isterim  ki onlar da insan ya hani.

Böyle bize benziyorlar falan:)

Neyse ben gene dağıldım.

Toparlıyorum hemen:)

Şubatta 10 günlük bir zaman vardı ve biz blogger buluşması değil de oturup sohbet muhabbet yapmayı düşünüyorduk.

Bazı olayların gelişmesiyle sağolsun Pekbilmiş oturmuş uğraşmış kuzucuk :)
 çabalamış fazlasıyla

sponsor olmak isteyen değerli firmalarla görüşmeler sonucunda ta ta taaam 

ve biz buluştuk :)

Sol üstte Hilal (Pekbilmiş), sağ üstte Özlem abla
( Miyavkedicik-abla bile demicem yakında bu nasıl bir yaşını göstermemezliktir),
sol alt Neslihan( Alonenes) ve sona kalan bordo en sevdiğim gömlekle tabisi de bennnn :)

Derin'im (Derinksah) foto çekiyor o sırada:) 

Her biri çok tatlı insanlar.


Nasılda şımarmışım:))


Özlem abla, Hilal.





Çok meraklı bi şekilde paket kurcalama yapıyorken fotoya yakalanmaca:)





Vakit nasıl geçti anlamadım gerçekten.


Hava çok rüzgarlıydı Biraz rüzgar çarptı beni. 

O nedenle fotolarda biraz ruh gibi çıkmışım.

Ben esmerimdir baya baya:)


Derinin mekanda fotosu yok neden bilmiyorum onu çekmeyi unuttuk sanırım.
Çok ayıp bize.

Onlar da gider ayak çekinmişler Hilal'le.

Ve Ankara'dan kalkıp gelen Derin'e teşekkür ediyorum.

İadeyi ziyaret yapacauk İnşallah:)


Sponsor olan firmalar çok güzel paketler hazırlamışlar:)









Pastel'e bu harika kutu için teşekkür ederim. Rimele bayıldım lens kullanan biri olarak. Paleti de her dışarı çıktığımda kullanır oldum.



Sacbakım'ın yolladığı hc hair care / hc ovex'i 3. kez kullandım ve detaylı yazı yazmayı hakeden ürünlerden. En kısa zamanda yazısını yazacağım.



Kozmopoli bana ilk takma kirpiğimi yollamış. Çok heycanlıyım. Acaba ne zaman kullansam minnak kirpikli biri olaraktan.



Orkide hareketi 'ne çok teşekkür ederiz. Bizi yalnız bırakmadı. Maskeyi en kısa zamanda deneyeceğim. Ruj sahibini buldu bile.Kuzenim çok sevdi rengini.



Sevgili Watsons! tabiki de bizimleydi. Çok teşekkürler. CC kremi sürmeden çıkmaz oldum.




Sewetthome' da keçe takımlarıyla yanımızdaydı buluşmamızda.

Halıya dökülmüş mıncıklanan ürünler görüyorsunuz alt fotoda:)



Bi de son anda bize şok yaşatan bir firma vardı. Kimin nasıl olduğunu görmemizi sağladı.

Onun yazısını yazmak bana düşmez Birebir muhatap olan Pekbilmiş'in yazısında bulabilirsiniz detayları.

Yaptıkları davranış için kınıyorum  Bahat Bistro.

Bu arada ben de blogger arkadaşlara minnak yüzükler hediye ettim.


Bunlar da özlem abla'nın ayracı ve Neslihan'ın Bardak altlığı. Teşekkürler canlar!

Ve katılan sevgili arkadaşlarım:



Görüşmek üzere!

aeo

8 yorum:

  1. Çok güzel bi etkinlik olmus canım :.)

    YanıtlaSil
  2. bravo size sanaldan gerçeğe dönmüşsünüz sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Blogerlar buluştukça herkes birbirini tanıdıkça daha güzel oluyor :))

    YanıtlaSil
  4. Slmmm Konyalı bir blogger daha var bende tanımak isterim sizleri, konyadan bloggerları görmek çok keyifli :)
    takibimdesiniz bende beklerim bloğuma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen bakıyorum. konyada ne çok blogger varmış ama birbirimizi geç farkettik:)

      Sil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!