21 Ocak 2014 Salı

LİMANGO ALIŞVERİŞİ VOL-3656328 :p ASLI YAZIYIOR

Merhabalarrr:)

Evet döndüm standart yazılarıma:)

Hadi bunu kutlayalım...

Çaylar benden..

^-^

Birsürü birikti yazı bir sürü hem de..

Milattan önceden kalmış olabilir alışverişlerim, ama hepsini yazıcam çünkü tavsiye etmeden duramam başka çaresi yok.

Beni bilen bilir, bilmeyene, yeni gelene de şöyle anlatayım:
(önce bi foto)


Ucuz olsun ammaaa kaliteli olsun

Ben arar bulurum.

O site benim şu site benim gezer nerde en ucuzu o ürünün ordan alırım.

Huy işte..

Ya da bastırılmış bir çocuk olabilir içimde.

(Dipnot: okumayanlara Doğan Cüceloğlu- İçimizdeki Çocuk- tavsiyemdir Okuyun bilinçlenin...nokta..)

Konya'da yaşayanlar bilirler

Öyle çok fazla ucuz kaliteli ürün bulamazsınız.

Mağazadaki ürünler önce fiyatlar tavan yapılır, sonra ''ayyyyyy indiriiiiiimmmm amaaannn Allah'ımmm!!!''
moduna sokulur insanlar.

Vitrinler olmayan indirim levhaları doludur.

(''benim görüşüm'')

Bu sebepten ve üşengeçlikten diyelim net alışverişleri benim bebeklerimdir...

Herneyse..

Gelelim Limango mevzusuna..

Sene 2012. Limango'dan bi alışverişler bi alışverişler... 

En son 2012 haziran yanılmıyosam, bi kolye almışım...

Kolyenin zinciri kopuk... Sağlıkçılar daha iyi bili flaster bant plaster de olabilir emin değilim.

Onunla bantlanmış bir kolye zinciri...

Beynimden vurulmuşa döndüm ve limango hesabımı dondurdum.

Her yerde yorumumu yaptım ve birçok kişi bu yüzden limangodan alışverişi kesti.

Zaman geçti.... Sene 2013 Kasım :)

Bi bakım kendilerine çeki düzen vermişler mi dedim.

2 senede çocuk bile büyür. 

Batmadılarsa 

(ki vipdükkan batarak canımı çok yakmıştı.)

değişmiştir dedim.

Ve bu kadar yazı şunun içindi aslında:)


Limangodan alışverişe yeniden başladım.

Gönderimleri düzelmiş, hızlanmış yani önceki gibi 1 ay beklemedim.


 Bu bebeklere çok uygun fiyata kavuştum ayrıca...

Biri 25 biri 35 ti sanırım.

Ben sevdim...

Toplu dükkanlar açılıyor..

Ayakkabı çılgınlığı vesaire şeklinde..

Onlardan birindeydi bunlar..

Yaza doğru babet almayı da planlıyorum o kampanyalardan...

Takibe devam..
Sevgiyle kalın..

^-^

aeo











2 yorum:

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!