30 Ocak 2013 Çarşamba

Liebster Blog Award - İlk mimim

Evet 2gündür farklı bloglarda okuyordum bu mimi ve Eat Polish Love' da kendimin mimlendiğini görünce çok şaşırdım:)

-resim alıntıdır-

Nedense bana hiç uğramaz bu mimler:)

Bazen olmayadabilir diyorum zaten:)

Bana'' Bu mesajı şu kadar kişiye gönder yoksa ruhları göreceksinnn vuuuuu:)) '' mantığını anımsatmıyor da değil:)

11 soruya cevap veriyorsun ve kendinle ilgili 11 gerçeği söylüyorsun.

Ama sorular hoşuma gitti doğrusu:)

Ahanda işte blogdaşımın bana sorduğu sorular:

1-Burcunuz nedir?

Tam bir ikizlerim. Tüm özelliklerini taşırım ve astrolojiye önem veririm.

Herkese ilk muhabbetin bir yerinde burcun ne sorusunu yöneltir; hmmm anlaşırız anlaşamayız diye konuşmaya başlayıveririm.


2-Öğrencilik mi yoksa iş hayatımı?

Bu konu da çok dertliyim annem ya...

kolunda altın bilezik olsun mantığıyla sınıf öğretmenliği okumaya başlamışım zaten. 

Asıl isteğim moda tasarımıydı. öğrencilik çok hızlı geçiyor keyifli de ama işi seçmem için istediğim işin olması lazım. 

Öğrencilik şimdilik.

3-En sevdiğiniz renk?

Kesinlikle lacivert. 

4-Sizin için haftasonu ne yapmak ne yapmamak?

Yatağın içinde uzun süre gömülü kalayım. Beni bulamasınlar mümkünse.

The vampir günlüğü'' :)''mü izlerkene koca gün bitsin:)

5-Çantamda olmazsa olmaz dediğiniz şeyler nelerdir?

Kapatıcım, göz kalemim, cüzdanım, elkartım(artık elkartsız otobüse binemiyorsun konya'da ve bu gerçekten zulümmmm), biber gazım.

6-En çok sevdiğin ve sevmediğin makyaj malzemen nedir?

Flormar smokey ultra black göz kalemime ve chiristian dior siyah göz kalemime aşığım.Golden rose kapatıcımı da çok sevdim hem ucuz da tam öğrenci işi

Gratisten aldığım esence nin rock siyah kaleminden nefret ettim hiç kullanamadım yok böyle bşy!

7-Etkilendiğin film kitap

Gönül Yarası her seferinde salya sümük.. ellimde tuvalet kağıdım olmadan izleyemem.
Antikacı arago'nun günlüğü Mehmet Murat İldan'ın kitabı yok böyle bşy demiştim okuyunca.

8-Bloglarda okumayı en çok sevdiğin tarz nedir?

Alışveriş yazısının hertürlüsü, denenen kozmetikler ve diy.

9-Blog açmak aklına nereden geldi?

Arkadaşlarım sen ne enteresan kızsın site açsana dediler. Zaten blogları takip ederdim. Bi baktım açmışım.

10-Almaktan asla  vazgeçmeyeceğiniz şey?

Flormar kalemim

11-İnsanlarda görmek istemediğiniz huylar nelerdir?

Beni desteklemeyen insanların küçümseyici tavırları. Nefret ediyorum bir gün suratınıza kusacağım o olacak!

Benim hakkımdaki 11 gerçek hmmmm:

1-Agresifim 

2- Bana yapacağım işi söylemeyeceksin yoksa yapmam

3-Sinirlenince ağlarım. Halbuki insanlar üzüldüm diye ağladığımı sanır ve teselli etmeye çalışırlar.O an ordan çığlık atıp kaçasım gelir!

4-Müzik hocasından nefret ediyorum!

5-Sınav dönemi tırnaklarımı kemiririm.

6- Tiz sesli insanlar başımı ağrıtır. Kesinlikle benimle ilgili bir sorun bu üstünüze alınmayın.

7-Can sıkıntısı anında tehlikeli bir insana dönüşürüm ve çevremde işe yarayan cisimlerin bile şeklini işlevini değiştirmeye kalkışabilirim.

8-Sevdiğim insanlar için herşeyi göze alırım o derce manyak çılgınım gözü kapalı kavgaya bile dalarım


9-  Komek'in kadın giyim kursuna yazıldım:) Erken kalkıp çok yol alacağım:P

10-Parmaklarım çok çabuk kabarır. Bu yüzden 10 dakkadan fazla sarma saramam.

11- Ve Tam bir greyfurt hastasıyım. Parmaklarımın şişmesine aldırmaz 2 taneyi bile yiyebilirim:)

Benim sorularım:

1- tabi ki burcun? :)

2-Birine tokat atmak istesen bu kim olurdu(isim değil de yaşadığın bir olaya bağlı karakter olabilir)

3-Her daim yanında taşıdıkların

4-Can sıkıntısı anında yaptıkların

5-sevdiğin ve sevmediğin makyaj malzemelerin

6-Blog açmaya nasıl karar verdin

7-Bloglarda ne tarz yazıları okuyorsun

8-bir insan seni sinirlendirmek istese ne yapması yeterli olur

9-Burası bizim mekanımız dediğin yer

10-Almaktan vazgeçmeyeceğin şey

11- İnsanların nefret ettiğin huyları

Ve kendinle ilgii 11 gerçek...

Ben de çok kişiyi sorumlu tutmak istemiyorum. Bu mim yapmak isteyenlere gelsin.
yapmak isteyen herkes beni Asli Evi Evi mimledi diyebilir..

Hadi kolay gelsin canımlarım..









9 yorum:

  1. :) güzel bir mim hazırlamışsın. Aklımda bulunsun eğer zaman bulabilirsem cevaplayacağım canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asli Evi Evi tarafından mimlendin bile cnm:) kolay gele:)

      Sil
  2. çok tatlısın aklımdasın mimliycem seni artık farz oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) acıdın tabi bana:) baktın kimse mimlemiyo bu kızı:DDD tşkkür edrim cnm:)

      Sil
  3. Şu anda farkettim 9 gerçek yazmışım:) ekliyorum 10 ve 11i de:)

    YanıtlaSil
  4. Bu mimi en kısa surede alıyorum canım senden ve ortak yonnumuz ne cok varmıs. Laciverti bende cok seviyorum ve blogumda epey dıy projelerıne yer verıyorum.Bir bak ıstersen fıkır olsun bende sımdı senınkıleri dolasıcam.:) Öpuyorum beklerım senı sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayardan girer girmez bakıyorum canım:) lacivert candir değil mi ama:)

      Sil
  5. Mimlendiniz:)
    Bloguma Bekliyorum..
    http://esmerbarbie.blogspot.com/2013/02/mimlendim.html

    YanıtlaSil

Yorum bırakırsanız çok mutlu edersiniz beni:)
Eleştirilere açığım ama hakaretlere asla!